آن که مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت
درِ این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت
خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
تنه ای بر در این خانه ی تنها زد و رفت .........
درِ این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت
خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
تنه ای بر در این خانه ی تنها زد و رفت .........
هوشنگ ابتهاج
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۲ ساعت 18:40 توسط niloofar
|
خشک آمد کشتگاه من