سبکم الله بلخیر

خواهران و برادران عزیز سلام علیکم

ارادت فائقه ی خود را رسمان اعلام می فرمایم

جون مادرتون اینقد نرید تو مخ

این چه مطالبیه!!!

مدیریت وب لاگ گفت یا مطلب تئاتری باشه یا اگه کسی قلمش خوبه می تونه از مطالبه خودش بنویسه.

عجایب 7 گانه بخوره تو سرت

تو خودت کم عجیبی؟؟؟

من خودم کم عجیبم!!!

پس خواهش می کنم مطالبتونو کنترل کنید.

مطالبه قبلی هم اصلاح می شن

با سپاس زیاد

paco