from paco to you
سبکم الله بلخیر
خواهران و برادران عزیز سلام علیکم
ارادت فائقه ی خود را رسمان اعلام می فرمایم
جون مادرتون اینقد نرید تو مخ
این چه مطالبیه!!!
مدیریت وب لاگ گفت یا مطلب تئاتری باشه یا اگه کسی قلمش خوبه می تونه از مطالبه خودش بنویسه.
عجایب 7 گانه بخوره تو سرت
تو خودت کم عجیبی؟؟؟
من خودم کم عجیبم!!!
پس خواهش می کنم مطالبتونو کنترل کنید.
مطالبه قبلی هم اصلاح می شن
با سپاس زیاد
paco
+ نوشته شده در جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 0:23 توسط paco
|
خشک آمد کشتگاه من